Nimi:oikeeta en kerro,mutta tääl nimeni on Bratzfan4ever

ikä:12

Lempi värit:musta ja valkoinen

Lempi Bratzi:Kaikki ovat ihania,mutta ehkä Cloe

Musikki:Pop

Minä pidän:ystävistä,suklaasta,kirjojen lukemisesta,bratzeistä...........

Harrastukseni:lukeminen,ratsastaminen ja piirtely ja tietty tän sivun tekeminen

muuta mielenkiintoista:ööh............heheh no ukkoni nimi stardolissa on:Jad4e ja Ashley__997

 

▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓

 

Tyttö kysyi pojalta onko
hän pojan mielestä nätti,
hän vastasi: ei.
Tyttö kysyi haluaisiko poika
olla hänen kanssaan ikuisesti,
ja hän sanoi: ei.
Sitten tyttö kysyi itkisikö poika
jos hän lähtisi ja taas
kerran poika vastasi : ei.
Tyttö oli kuullut
tarpeeksi. Kun hän käveli
pois, kyyneleet pitkin
poskia valuen, poika
tarttui hänen käteensä ja
sanoi: sinä et ole nätti,
olet kaunis. Minä en halua
olla kanssasi ikuisesti,
minä olen kanssasi ikuisesti.
Ja minä en itkisi jos lähtisit,minä kuolisin! <3

 

RAKASTAN SINUA♥
    - Englanniksi: I love you.♥
- Espanjaksi: Te quiero.♥
- Ranskaksi: Je t'aime.♥
- Saksaksi: Ich liebe dich.♥
- Japaniksi: Aishiteru.♥
- Italiaksi: Ti amo.♥
- Kiinaksi: Uo ai nii.♥
- Tanskaksi: Jeg elsker dig. ♥
- Portugaliksi: Amo-te. ♥